• Laaja valikoima
  • Toimitus 1,95 €
  • Pikatoimitus

Palautusosoite

Tilausnumero (löytyy tilausvahvistuksestasi, lähetysluettelosta tai laskusta)
Nimesi ja yhteystietosi
Palautettavien tuotteiden numero ja nimi
Nordictest.fi vahvistaa sähköpostitse, että palautus on sallittu ja että peruutusaika ei ole kulunut ennen kuin tavarat lähetetään takaisin. Suosittelemme, että palautus tapahtuu jäljitettäviksi; Posten tavarakirje tai Posten Företagpaket. Asiakas vastaa palautuskuluista Postenin postimaksutaulukon mukaisesti ja vastaa lähetyksestä, kunnes se on saapunut meille.

Palautusosoite

Socialfish AB
Skogstorpsvägen 8
832 96 Frösön, Sweden

Jos palautuksesi hyväksytään, lähetämme sinulle palautusrahtikirjan sekä ohjeet kuinka ja minne paketti lähetetään. Tuotteita, jotka on lähetetty meille ilman palautuspyyntöä, ei oteta vastaan.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä kaikissa palautuskysymyksissä osoitteessa hey@nordictest.fi

Vahingot ja ongelmat

Tarkista tilauksesi vastaanotettuasi ja ota meihin välittömästi yhteyttä, jos tuote on viallinen, vaurioitunut tai jos saat väärän tuotteen, jotta voimme arvioida ongelman ja korjata sen.

Poikkeukset / tavarat, joita ei palauteta

Tietyntyyppisiä tavaroita ei voida palauttaa, kuten pilaantuvia tuotteita (kuten ruokaa, kukkia tai kasveja), räätälöityjä tuotteita (kuten erikoistilauksia tai henkilökohtaisia ​​​​tuotteita) ja henkilökohtaisen hygienian tuotteita (kuten kauneudenhoitotuotteita). Emme myöskään ota vastaan ​​vaarallisten aineiden, syttyvien nesteiden tai kaasujen palautuksia. Ota yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita tietystä tuotteestasi.

Valitettavasti emme voi ottaa vastaan ​​alennustuotteiden palautuksia tai lahjakortteja.

Muutettu

Nopein tapa varmistaa, että saat sen, mitä haluat, on palauttaa olemassa oleva tuote, ja kun palautus on hyväksytty, osta uusi tuote erikseen.
Euroopan unionin 14 päivän harkinta-aika
Edellä mainitusta huolimatta, jos tuote lähetetään Euroopan Unioniin, sinulla on oikeus peruuttaa tai palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa mistä tahansa syystä ja ilman perusteita. Kuten yllä, tuotteesi on oltava samassa kunnossa kuin vastaanotit, käyttämätön tai käyttämätön, etiketeillä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Tarvitset myös ostokuitin tai kuitin.

Hyvitykset

Ilmoitamme sinulle, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi ja ilmoitamme, onko palautus hyväksytty vai ei. Jos se hyväksytään, sinulle hyvitetään automaattisesti käyttämällä alkuperäistä maksutapaasi 10 arkipäivän kuluessa. Muista, että myös pankiltasi tai luottokorttiyhtiöltäsi voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksen käsittely ja tilitys tapahtuu.

Jos palautuksesi hyväksymisestä on kulunut yli 15 työpäivää, ota meihin yhteyttä osoitteeseen hey@nordictest.fi